Voor pijnklachten en spoedeisende hulp op doordeweekse dagen kunt u tussen 08.30 uur en 17.00 uur telefonisch contact met ons opnemen op telefoonnummer 024 3976442. In de meeste gevallen kunt u dezelfde dag bij ons terecht voor hulp. Het is mogelijk dat u geholpen wordt door een andere tandarts dan u doorgaans gewend bent. Dit is afhankelijk van de aanwezigheid en beschikbaarheid van de behandelaars op die dag.

Op vrijdag middag gaat vanaf 12.00 uur de spoeddienst (Tandartsspoedpraktijk CWZ) in.

Er is sprake van spoed als:

• U een ongeluk(je) heeft gehad waarbij tanden en/of kiezen beschadigd zijn.
  • U een dikke wang heeft omdat een tand of kies ontstoken is.
  • Het na het eruit halen van een tand of kies erg lang blijft bloeden,
    of na lange tijd opnieuw gaat bloeden zonder directe aanleiding.
  • U wakker heeft gelegen van de pijn en pijnstillers niet helpen.

Bij SPOED na 17.00 uur of in het weekend:

Telefoonnummer 0900 8602
CWZ Tandartsspoedpraktijk
Weg door Jonkerbos 100
6532 SZ Nijmegen

Let op: indien u gebruikt maakt van de spoeddienst zijn er extra kosten aan verbonden i.v.m. weekend- of avondtarief. Neem altijd uw legitimatiebewijs en zorgverzekeringspas mee.

Afhankelijk van de behandeling variëren de totale kosten meestal tussen de €40 en €250. De rekening dient u direct na afloop van de behandeling te voldoen bij voorkeur met PIN of Credit Card.

Na afloop krijgt u een factuur mee die u bij uw zorgverzekeraar als declaratie kunt indienen.
Op de website van uw zorgverzekeraar kunt u nagaan of de behandeling bij de Tandartsspoedpraktijk voor vergoeding in aanmerking komt.