Home

U heeft een rekening van Infomedics ontvangen. Hieronder leest u hoe u de rekening kunt betalen en welke voorwaarden gehanteerd worden.

Uw rekening digitaal of op papier?
In de meeste gevallen ontvangt u de rekening via e-mail. Ook is het mogelijk om de rekening per post te ontvangen. Indien u dat wenst kunt u dat aan ons doorgeven. Als u de rekening per e-mail ontvangt, kunt u deze direct vanuit de e-mail betalen en eventueel downloaden voor uw eigen administratie. 
Ontvangt u de rekening per post? Dan kunt u de QR-code op de rekening scannen (let op, doe dit met een algemene QR-code scanner, de scanner vanuit uw bank applicatie werkt mogelijk niet).
Ook is het mogelijk om de rekening via de website van Infomedics te betalen. Vul uw betalingskenmerk in op de homepage van Infomedics en betaal (download) uw rekening direct! 

De betaaltermijn
Een rekening van Infomedics heeft een betaaltermijn van 30 dagen. Stel dat u de rekening niet heeft ontvangen of over het hoofd heeft gezien dan ontvangt u een herinnering. Ook de herinnering heeft een betaaltermijn. Houd er rekening mee dat de tweede herinnering kosten met zich meebrengt. Wij adviseren u om op tijd te betalen om onnodige kosten te voorkomen! 

Uitstel van betaling of betalingsregeling
Het is sinds kort mogelijk om kosteloos tot 21 dagen uitstel van betaling aan te vragen. Indien u dit wenst kunt u contact opnemen met Infomedics. Ook bestaat de mogelijkheid om een betalingsregeling af te sluiten (hier zijn kosten aan verbonden). Een betalingsregeling kan vanaf  € 20,00. Let op: U kunt uw rekeningen niet samenvoegen in één betalingsregeling. Vraag voor elke rekening apart een regeling aan.